021-34804
0
شماره تماس مستقیم : 34804-021
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 9 بهمن 1400 در ساعت 28 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 هانکوک برنده بهترین طرح سال 2021 


 

هانکوک اعلام کرد که برنده جایزه بهترین طراحی سال 2021 شده است ،هانکوک با طرح آج های  Dynapro AT2 Xtreme و Dynapro XT  به عنوان "برنده" سال انتخاب شده است. این دو محصول برای اولین بار در ماه اکتبر گذشته در بازار آمریکای شمالی رونمایی شدند.

لاستیک هانکوک با طرح آج Dynapro XT  دارای بلوک های چند ضلعی با استحکام بالا و شیارهای زیگ زاگ گسترده است که کشش عالی در خارج از جاده (آفرود) را در شرایط ناهموار و همچنین طراحی تهاجمی دیواره جانبی دندانه دار دارد که محافظت در برابر سوراخ شدن را فراهم می کند . همچنین این طرح مجهز به نماد برف و کوه است که عملکرد بسیار خوبی در شرایط برفی شدید دارد. علاوه بر این، الگوی بهینه‌ شده آن با استفاده از فناوری های پیشرفته ، با دارا بودن لبه‌های پخ ‌دارضربه جاده را به حداقل می‌رساند و بالشتک‌های بلوک شانه‌ای که صدای جاده را جذب می‌کنند، سواری ترم و راحتی را برای راننده و سرنشینان به ارمغان می آورد.


طرح آج Dynapro AT2 Xtreme نیز، با طراحی تهاجمی شانه، کاهش نویز و مسافت پیموده شده بیشتر را با گارانتی 60 هزارکیلومتر مسافت پیموده شده ضمانت می کند. هانکوک  می‌گوید بلوک‌های دیواره جانبی تهاجمی با عمق آج بالا و اسکوپ‌های شانه‌ای ترکیبی متقابل، کشش خارج از جاده را تقویت کرده و به جلوگیری از بریدگی و ساییدگی کمک می‌کند.  این تایرهمچنین دارای رتبه سومPeak Mountain Snowflake است که با شیارها و شیارهای چند جهته و همچنین لبه های بلوک گازدار ساخته شده است که کشش بیشتری را در شرایط مرطوب و برفی ایجاد می کند. هانکوک می‌گوید، حتی با طراحی تهاجمی، Dynapro AT2 Xtreme همچنان عملکردی آرام و راحت در جاده‌ها را با نوارهای اتصال کاهش‌دهنده سر و صدا و لبه‌های بلوک مرحله‌ای ارائه می‌کند.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()